Postals de Confinament

Postals de confinament, és una proposta que s’inspira en com les imatges i les paraules, des de l’origen de les postals, han viatjat arreu del món, compartint les experiències que vivíem en la llunyania, o per guardar-les com un record, normalment, d’un viatge, d’una visita a un museu, d’un edifici, d’un paisatge… I com, des de sempre, hem tingut el desig de compartir aquestes experiències amb la família i amics, enviant una postal. Avui, la postal quasi bé ha desaparegut, però el que no hem deixat de fer és compartir imatges i paraules constantment, ara més que mai.

Illa Oberta-Tallers d’art, de l’Escola d’Art i Disseny ILLA de Sabadell, fa una proposta que volem que sigui àmplia i oberta a tothom.

És per això que us animen a participar, a crear les vostres postals de confinament, amb l’idea de generar una o vàries imatges d’aquest moment, des d’allò íntim i proper, a allò imaginat i distant, fent ús de la tècnica que més us convingui (dibuix, fotografia, collage, ceràmica…).

Aprofitant les noves tecnologies, hem creat un espai obert, on poder penjar les vostres postals de confinament. Només cal una fotografia de la vostra proposta que ens permeti construir, entre tots, aquest espai virtual d’imatges i experiències compartides a:

També podeu enviar una foto a:

Tan fàcil com copiar l’enllaç al teu navegador o clicar-hi i un cop obert arrossegar i llançar-hi la imatge a dins.

Pautes recomanades:

• Format: 11cm x 15 cm (no passa res si és una altra proporció)
  • Material: ceràmica, paper, cartró, fusta, tèxtil ….
  • Tècnica lliure