10 accions amb llibres – Sant Jordi – Santa Jordina – 23 d’abril 2020

L’equip de tallers infantils d’art de l’Escola Illa us proposa 10 activitats amb llibres.

“Els llibres canvien” va ser un projecte que vàrem treballar amb els alumnes dels tallers infantils de l’Escola Illa, on vàrem veure que des de l’era digital els llibres han passat a ser una cosa noble i desconeguda.

Són propostes fetes per acostar-nos als llibres, per descobrir els materials de què estan fets, per jugar i treballar amb el llibre com objecte des d’un àmbit artístic i contemporani, amb l’acompanyament d’adults que hi vulguin participar. Per a més informació clica aquí.

Ens agradaria que feu el que feu, ho documenteu i ho pengéssiu a les vostres xarxes socials amb els hastags #elsllibrescanvies  #covid19santjordisabadell  #illaobertatallersdart #illadesdecasa

Moltíssimes gràcies i bon dia de Sant Jordi!