slide-estilisme-indumentaria-2

CICLE FORMATIU
DE GRAU SUPERIOR D’ARTS PLÀSTIQUES I DISSENY

Vine a l’Illa a fer Disseny de Moda

Orientat a formar professionals amb capacitat per a desenvolupar la seva activitat en l’àmbit del vestir, disseny i realització de col·leccions de moda i coordinació de tot el procés de producció.

Durant el cicle s’investiguen, s’adapten i es presenten tendències per al sector de la moda (inspiració, colors, teixits, línies, volums, etc.); es mantenen col·laboracions amb diferents entitats i institucions públiques i privades a nivell professional; es fan pràctiques en empreses; i es participa en desfilades, concursos i fires, amb l’objectiu que l’alumnat mantingui constantment una vinculació directa amb la realitat professional i artística del disseny de moda actual.

La nostra darrera desfilada!

Les sortides professionals són àmplies: dissenyador autònom o associat en firmes de creadors i empreses d’alta costura, prêt-à-porter, roba infantil, uniformes laborals, roba interior, pell, llar, roba per a esports, llenceria, gèneres de punt, complements del vestir; creador de tendències; tecnologia empresarial; estilisme de publicitat, mitjans de difusió, promoció i premsa; estilisme d’espectacle; organització de desfilades; i altres.

Requisits d'accés als cicles de grau superior

Accés directe

Poden accedir directament les persones que tinguin algun dels títols o acreditacions següents, o d'altres

• Títol de batxiller de modalitat d'arts o l'artístic experimental.
  • Títol de batxiller d'altres modalitats si s'han cursat 3 matèries de la via d'arts plàstiques de la modalitat d'arts.
  • Títol de tècnic/a d'arts plàstiques i disseny
  • Títol de tècnic/a superior d'arts plàstiques i disseny.
  • Títol de tècnic superior de formació professional d'una família equivalent a una d'Arts Plàstiques i Disseny a efectes de la prova d'accés.
  • Títol de grau en Disseny, Conservació i Restauració de Béns Culturals, Belles Arts, Arquitectura, Enginyeria tècnica en disseny industrial.
  • Títol superior (diplomatura) d'arts plàstiques o títol superior de disseny o de Conservació i Restauració de Béns Culturals.
  • Títol de graduat en arts aplicades i oficis artístics, en alguna de les especialitats dels plans d'estudis establerts els anys 1963, 1984 o 1986.
  • Resolució d'exempció reconeguda per la Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial.

Accés als Cicles de grau superior amb prova específica d'accés

Han de  realitzar la part específica de la prova  d'accés les persones que tinguin

• Títol de batxiller.
  • Títol de tècnic/a o tècnic/a superior de Formació Professional.
  • Qui ha superat la prova d'accés a grau superior de formació professional.

Persones sense requisits acadèmics

Les persones sense requisits acadèmics  poden accedir als cicles d'Arts Plàstiques i Disseny de grau superior superant  la part comuna i la part específica de la prova d’accés i, que tinguin 19 anys complerts o que els compleixi el mateix any de la prova, tot i no tenir cap dels títols o acreditacions esmentats anteriorment

Les proves específiques i generals tenen un calendari independent a la preinscripció i matrícula.

Abans de fer la preinscripció i matrícula al centre s’ha de fer la inscripció a la prova d'accés (general o específica).

Proves d'accés al curs 2021-2022
Descarregueu-vos tota la informació sobre les proves:
Inscripció a les proves d'accés

Convocatòria ordinària:
. Inscripció a les proves d'accés: Del 15 (a partir de les 9 h) al 25 de març de 2021

Publicació provisional de la llista de persones admeses i excloses a convocatòria ordinària:
14 d'abril de 2021

Llista definitiva d'admesos i exclosos a convocatòria ordinària: 5 de maig de 2021

Realització de les proves d'accés:
. Part comuna: 12 de maig de 2021
. Part específica: 13 de maig de 2021

Qualificacions provisionals: 25 de maig de 2021