Premis Talent Creatiu i Empresa

Aquests són els projectes de la Illa que han rebut reconeixements i mencions per part del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, dins del Programa Talent Creatiu i Empresa, que ha proposat diverses col·laboracions entre els centres docents d’arts plàstiques i disseny i diverses empreses, institucions i entitats.

Tots els quatre projectes en els quals es va presentar l’Escola Illa han rebut reconeixements i/o mencions. Enhorabona a totes i tots!

Ainea Perfums & Beauty Cluster de Barcelona 3

Projecte: Creació del packaging per als guanyadors del II Concurs Internacional de Perfumeria.

Reconeixement: Jorgina Díaz Soley. EA Illa. 1r curs de Gràfica Publicitària

Argumentació de la comissió: En aquest cas calia un packaging amb què els perfumistes guanyadors del concurs es sentissin identificats i consideressin que era el continent i la imatge perfecta pel seu perfum. Tant el Daniel Pescio com la Sandra Iruela i la resta del jurat que es va crear per a aquest repte, han estat unànims en considerar que la proposta de la Jorgina era la que millor definia i simbolitzava, de manera física, la idea d’aquests dos perfums d’autor, elaborats amb tarongina.

Festa grafisme

Associació Frontera. 13a. Festa del Grafisme. Portbou.

Projecte: Creació de la Campanya Gràfica (cartell 50×70) per a la 13a. Edició de la Festa del Grafisme a Portbou, Girona

Reconeixement: Per motius de seguretat derivats del COVID-19 no es farà la 13a. Festa del Grafisme. La Comissió declara “desert” el reconeixement principal.

Mencions i argumentació de la comissió: Valorem molt positivament l’esforç de totes les escoles, en especial el nivell general de l’EA Illa de Sabadell per sobre de la resta de propostes.Abel Barragan, Núria Arboleda i Mariona Cortés. EA Illa. 2n curs de Gràfica Publicitària.

Argumentació: Totes elles per la seva qualitat gràfica, per haver-se ajustat al brífing i ser propositius en aplicacions i la part digital i també per realitzar una presentació ordenada i de qualitat on el concepte i la forma són una unitat.

Dona Kolors

Projecte: Disseny de complements per a la marca low cost.

Menció: Grup Velvet, format per la Paula Fernández, la Laura Fonseca, l’Aurora Gallardo i el Juan García. 1r curs d’Estilisme d’Indumentària.

Argumentació de la comissió: Es tracta d’un producte simple, senzill de fer, assequible econòmicament, diferent i coherent amb l’estil de Dona Kolors i accessible per al públic que acostuma a venir al nostre mercat de Nadal.

IBEC (Institut for Bioengineering of Catalonia)

Projecte: Creació d’un personatge femení que s’identifiqui amb la nostra marca i amb la nostra activitat perquè ens ajudi a augmentar el potencial de comunicació del nostre Institut.

Menció:

A la millor vinyeta: Irene López. EA Illa. 2n curs d’Il·lustració