Slide Espais - Escola Illa
slide-espais-3
Slide Espais - Escola Illa

Espais

L’escola està ubicada en una antiga fàbrica tèxtil, el Vapor Llonch. Compta amb 400 m2, en una sola planta i conserva l’esperit industrial del seu origen.

Disposa d’aules d’informàtica i audiovisuals, laboratori i plató de fotografia, tallers de serigrafia, gravat, ceràmica i moda, així com també grans espais per dibuixar, projectar i maquetar.

Taller de gravat

Situat a l'Aula 13, disposa d'un tòrcul de 135 x 80 cm, prestatge assecador, tintes, eines de gravat i zona d'entintat. El taller és un espai diàfan, amb llum natural i taules de grans dimensions.

Plató de fotografia

Compta amb equips d’il·luminació de flaix i llum contínua, accessoris per modelar la llum, fons fotogràfics intercanviables, càmeres reflex digitals i analògiques, trípodes de càmeres i de flaix.

Taller de serigrafia

Es composa de dos espais: l'un, per a insolar i l'altre, per a estampar. L'àrea d'estampar té assecador metàl·lic i zona de recuperat, màquina d'estampar semiautomàtica, termofixadora, tintes (laques i acramines) per tèxtils i paper, glitter i rasquetes d'estampar i emulsionar, complements de fantasia (lluentons, caviar, escarpa foil, foam...).

Taller de ceràmica

Situat a l’Aula 14, es compon de dos espais diferenciats. La zona de treball compta amb taules de gran superfície i diversos torns. És l’espai per a modelar i tornejar. L’altre espai té dos forns, cabina d’esmaltar, utillatge i matèries primeres.

Taller de moda

Situat en l’Aula 10, un espai polivalent, diàfan i amb llum natural. Dotat d’àmplies taules de patronatge, màquines de cosir, overlocks, planxes, maniquins de bust i de cos sencer.

Aules Audiovisuals

L’escola disposa de sis aules preparades amb ordinadors i PDI (Pantalla Digital Interactiva), que permeten l’ús polivalent d’aquestes com a aules pràctiques o teòriques.

Auditori

L’Auditori del Vapor Llonch està equipat amb ordinador, projector, micròfons, taula de so, focus, aire condicionat i calefacció. Té una capacitat per a 150 persones.

Espais expositius

L’escola disposa de diversos espais expositius amb vitrines de diferents formats i també parets per a aquest ús.

Aules teòriques

Aula d'informàtica

Situat a l’aula 2, disposa de disset ordinadors iMacs de 21’5 pulzades, escàner, impressora, Wacom cintiq, tauletes gràfiques i projector.

Aula biblioteca

Situada a l’aula 4, l’escola compta amb una aula polivalent, teòricopràctica, que és a la vegada aula de treball i espai de biblioteca especialitzada en les diferents disciplines relacionades amb els cicles formatius: il·lustració, estilisme, fotografia, història de l’art, disseny gràfic i publicitat.