Slide Escola - Escola Illa
Slide Escola - Escola Illa

Illa. Escola
d’Art i Disseny

L’Escola Industrial i d’Arts i Oficis es va crear al 1902. L’any 1979 es recupera amb el primer ajuntament democràtic. Aleshores va rebre el nom d’ILLA, passant a ser una escola pública i municipal, i iniciant un camí cap a l’organització reglada.

Vine a l’Illa!

Disposa d’una variada oferta educativa relacionada amb el món de les arts visuals i el disseny.

• Cicles Formatius de Grau Superior de
    • Moda
    • Disseny Gràfic
    • Il·lustració
  • Illa Oberta Tallers d’Art, un programa de cursos, seminaris, tallers, etc. d’arts visuals i disseny per a totes les edats.

Els objectius de l’escola han estat i són donar un alt nivell de formació als nostres estudiants, assolir l’arrelament a l’entorn empresarial, econòmic, social i cultural de la ciutat i rodalies, i els valors d’una escola inclusiva i igualitària.