Slide Cicles Formatius - Escola Illa
slide-cicles-formatius-3
Slide Cicles Formatius - Escola Illa

Cicles Formatius de Grau Superior d’Arts Plàstiques i Disseny

Estudis reglats de dilluns a divendres, en horari de matí.

Titulació oficial reconeguda pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya: Tècnic Superior en Arts Plàstiques i Disseny.

Durada: dos cursos escolars i pràctiques en empreses o estudis.

Per a més informació: www.gencat.cat

CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR D’ARTS PLÀSTIQUES I DISSENY

Requisits d'accés als cicles de grau superior

Accés directe

Poden accedir directament les persones que tinguin algun dels títols o acreditacions següents, o d'altres

• Títol de batxiller de modalitat d'arts o l'artístic experimental.
  • Títol de batxiller d'altres modalitats si s'han cursat 3 matèries de la via d'arts plàstiques de la modalitat d'arts.
  • Títol de tècnic/a d'arts plàstiques i disseny
  • Títol de tècnic/a superior d'arts plàstiques i disseny.
  • Títol de tècnic superior de formació professional d'una família equivalent a una d'Arts Plàstiques i Disseny a efectes de la prova d'accés.
  • Títol de grau en Disseny, Conservació i Restauració de Béns Culturals, Belles Arts, Arquitectura, Enginyeria tècnica en disseny industrial.
  • Títol superior (diplomatura) d'arts plàstiques o títol superior de disseny o de Conservació i Restauració de Béns Culturals.
  • Títol de graduat en arts aplicades i oficis artístics, en alguna de les especialitats dels plans d'estudis establerts els anys 1963, 1984 o 1986.
  • Resolució d'exempció reconeguda per la Direcció General de Formació Professional Inicial i Ensenyaments de Règim Especial.

Accés als Cicles de grau superior amb prova específica d'accés

Han de  realitzar la part específica de la prova  d'accés les persones que tinguin

• Títol de batxiller.
  • Títol de tècnic/a o tècnic/a superior de Formació Professional.
  • Qui ha superat la prova d'accés a grau superior de formació professional.

Persones sense requisits acadèmics

Les persones sense requisits acadèmics  poden accedir als cicles d'Arts Plàstiques i Disseny de grau superior superant  la part comuna i la part específica de la prova d’accés i, que tinguin 19 anys complerts o que els compleixi el mateix any de la prova, tot i no tenir cap dels títols o acreditacions esmentats anteriorment

Les proves específiques i generals tenen un calendari independent a la preinscripció i matrícula.

Abans de fer la preinscripció i matrícula al centre s’ha de fer la inscripció a la prova d'accés (general o específica).

Proves d'accés al curs 2024-2025
Descarregueu-vos tota la informació sobre les proves:
Inscripció a les proves d'accés

Convocatòria ordinària:
. Inscripció a les proves d'accés: Del 7 (a partir de les 9 h) al 18 de març de 2024 (fins les 23.59 h)

Publicació provisional de la llista de persones admeses i excloses a convocatòria ordinària:
4 d'abril de 2024

Llista definitiva d'admesos i exclosos a convocatòria ordinària: 25 d'abril de 2024

Realització de les proves d'accés:
. Part comuna: 14 de maig de 2024. Les persones aspirants hauran de presentar-se a les 15.30 h. La prova començarà a les 16 h i tindrà 4 hores de durada.
. Part específica: 15 de maig de 2024. Les persones aspirants hauran de presentar-se a les 15.30 h. La prova començarà a les 16 h i tindrà 3 hores de durada

Qualificacions provisionals: 3 de juny de 2024

Termini per presentar reclamacions mitjançant un correu electrònic a la bústia corporativa del centre triat per fer la prova: del 4 al 6 de juny de 2024

Qualificacions definitives:  10 de juny de 2024