slide-tallers-art-2

Illa oberta
Tallers d’Art

ART PER A TOTHOM

L’Illa. Escola d’Art i Disseny inicia una nova oferta de formació artística per continuar oferint a la ciutat una experiència pedagògica singular i de qualitat.

Els actuals tallers es projecten com un espai de confiança obert al diàleg en la transmissió d’experiències i coneixements que permetin a l’alumnat, sense cap condició d’edat i experiència, el desenvolupament de les pròpies habilitats en les pràctiques artístiques, entenent-les com un actiu important de creixement personal i com a forma per gaudir i incidir en el nostre entorn.

L’escola s’ofereix com un espai obert amb una extensa oferta on l’alumnat pugui fer un aprenentatge continu i progressiu en les pràctiques artístiques, però que al mateix temps sigui lliure i obert a les seves inquietuds particulars.

Illa oberta – tallers d’art introdueix l’alumnat en el fascinant món de l’art per mitjà dels seus tallers de dibuix, fotografia, art per a infants, ceràmica, gravat, vitrall, lettering, serigrafia i moda, entre molts d’altres.

Els tallers s’inicien al mes d’octubre i finalitzen al juny, en diversos formats, durades i horaris, compresos entre les 17.30 i les 21.30 h.

Un espai obert i amb una extensa oferta en formació artística on l’alumnat pugui fer un aprenentatge continu i progressiu, però al mateix temps fer possible que aquest sigui lliure i obert a les necessitats i capacitats de cada alumne.

Com accedir als tallers d'art

Matriculació als Tallers d'Art. Curs 2023-24

DE L’1 AL 9 DE JUNY: Període de confirmació de continuïtat per a l’alumnat actual (curs 2022-23). Aquesta continuïtat implicarà la matriculació directa per al curs vinent

16 DE JUNY: Publicació de l’oferta de places

DEL 19 AL 30 DE JUNY: Preinscripció oberta a tots els tallers.

4 DE JULIOL: Publicació llistats preinscrits i assignació número sorteig tallers anuals i del primer quadrimestre

5 DE JULIOL: Sorteig

7 DE JULIOL: Publicació llista admesos baremada