slide-tallers-art-2

Illa oberta
Tallers d’Art

ART PER A TOTHOM

L’Illa. Escola d’Art i Disseny inicia una nova oferta de formació artística per continuar oferint a la ciutat una experiència pedagògica singular i de qualitat.

Descarrega’t la informació general: Illa oberta – tallers d’art 2020-2021.pdf

Oferta de places: Clicar aquí

Formulari de preinscripció: Clicar aquí

Instruccions de funcionament: Clicar aquí

Els actuals tallers es projecten com un espai de confiança obert al diàleg en la transmissió d’experiències i coneixements que permetin a l’alumnat, sense cap condició d’edat i experiència, el desenvolupament de les pròpies habilitats en les pràctiques artístiques, entenent-les com un actiu important de creixement personal i com a forma per gaudir i incidir en el nostre entorn.

L’escola s’ofereix com un espai obert amb una extensa oferta on l’alumnat pugui fer un aprenentatge continu i progressiu en les pràctiques artístiques, però que al mateix temps sigui lliure i obert a les seves inquietuds particulars.

Illa oberta – tallers d’art introdueix l’alumnat en el fascinant món de l’art per mitjà dels seus tallers de dibuix, fotografia, art per a infants, ceràmica, gravat, vitrall, lettering, serigrafia i moda, entre molts d’altres.

Els tallers s’inicien al mes d’octubre i finalitzen al juny, en diversos formats, durades i horaris, compresos entre les 17.30 i les 21.30 h.

Un espai obert i amb una extensa oferta en formació artística on l’alumnat pugui fer un aprenentatge continu i progressiu, però al mateix temps fer possible que aquest sigui lliure i obert a les necessitats i capacitats de cada alumne.

Com accedir als tallers d'art

Preinscripció i matriculació als Tallers d'art. Curs 2020-21

A partir del 27 de juliol: Matrícula oberta a places vacants de tots els Tallers

Formulari de preinscripcions:
Descarregueu-vos i ompleneu el següent document en format PDF i lliureu-lo a la secretaria del centre. També es podrà lliurar per correu electrònic a:

Formulari de preinscripció: Clicar aquí

PER A MÉS INFORMACIÓ

Illa. Escola d'Art i Disseny
Tel. 93 711 48 05 - 93 711 40 59

Horari provisional per la Covid19
Horari Secretaria de 8 a 15 h, de dilluns a divendres, durant el mes de juliol
Atenció presencial amb cita prèvia