món Illa Oberta Tallers D’Art

Ens complau convidar-vos a la inauguració de l’exposició dels Tallers d’Art de l’Escola Illa.
El proper dimarts 23 de maig de 2023, a les 18h, al Casal Pere Quart, Rambla 69 de Sabadell .
Amb el títol de “món”, volem obrir les portes dels tallers d’art de l’escola per mostrar tot el que passa en el seu interior.

Una escola és una eina que construeix món en la mesura que fa possible pensar-lo i transformar-lo. Però també es constitueix, ella mateixa, com un món; una petita comunitat plena de vincles i afectes.
L’exposició és una explosió de treballs i processos d’aprenentatge dels nombrós alumnat que ha passat pels tallers de l’escola aquest curs 2022-23. En la present mostra es podran veure els treballs dels tallers infantils d’art, dels diversos tallers de dibuix, ceràmica, fotografia, gravat, joiera, vitrall, enquadernació, lettering i moda i costura.

Destaquem enguany el taller de ceràmica amb el projecte “Oportunitats trobades. La seducció de l’espai”, en el qual han participat 28 alumnes. És una proposta de petites accions en l’espai públic que relacionen l’escola i la ciutat, deslocalitzant el taller de ceràmica i ampliant el seu camp d’acció a Sabadell. El projecte és un recorregut amb un mapa interactiu, que a partir d’un codi QR permet fet la ruta de les accions. Unes accions que es deixaran a l’atzar amb una durada efímera.

La mostra restarà oberta fins el 19 de juny de 2023. De dilluns a divendres, de 17h a 20h; dissabtes, diumenges i festius, d’11h a 14h i de 18h a 20 h.

Us hi esperem!
Gràcies