L’ILLA COL·LABORA AMB “SOM AIXÍ”, LA CANTATA ESCOLAR DE LA SALUT DE SABADELL

El passat divendres 5 de maig, al Teatre La Faràndula de Sabadell va tenir lloc la 39a Cantata Escolar de la Salut, sota el títol “Som així”, amb alumnat de 5è i 6è curs de primària, uns 180 infants en total, de diferents escoles de Sabadell: Escola Joan Maragall, Escola Joaquim Blume, Escola del Sol, Escola Claret, Agrupació Pedagògica Sant Nicolau i Escola Teresa Claramunt.

El Cicle Formatiu de Grau Superior d’Il·lustració de l’Escola Illa, juntament amb l’alumnat de 1r curs de Gràfica Publicitària van col·laborar amb la cantata, realitzant part del decorat de l’escenari i les imatges en moviment que es van anar projectant durant l’acte.

“Som així” és el títol de la cantata que es basa en el musical “The greatest Showman” (Michael Gracey, 2017). És un film biogràfic sobre Phineas Taylor Barnum estrenat a l’estat espanyol amb el títol “El gran showman”. El film va rebre diferents crítiques, amb elogis per les actuacions, la música i la producció, així com diversos premis i nominacions.

Aquest és un projecte que forma part del Programa Ciutat i Escola, organitzat per l’Ajuntament de Sabadell, i que aposta per connectar l’equitat educativa entre alumnat de diferents centres educatius en diversos projectes oberts a les escoles de Sabadell. En total i durant aquest curs 2022-23 s’han ofertat 388 activitats. És un espai d’aprenentatge en el que han participat 83 institucions, empreses i serveis municipals i que permet ampliar les oportunitats educatives d’infants i joves realizant activitats complementàries.

La cantata va ser un èxit i esperem que la 40a edició sigui un altre èxit de nou.