L’ILLA GUANYA DIVERSOS PREMIS DEL TALENT CREATIU I EMPRESA

El passat divendres 5 de maig es va fer la Gala Virtual de la VIII JORNADA D’ARTS PLÀSTIQUES I DISSENY. DE L’ESCOLA A L’EMPRESA, organitzada pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, en la qual es van lliurar els premis als diversos concursos del Programa Talent Creatiu i Empresa, en el qual ha participat l’alumnat de les escoles d’art i disseny.

Els reconeixements i mencions per l’Illa han estat per la marca del bicentenari del compositor Josep Anselm Clavé, realitzada per alumnat de 2n curs de Gràfica Publicitària. El reconeixement fou per la Bruna Rusiñol i dues mencions van ser pel Joel Quiles i la Violeta Marchiano.

Un altre reconeixement fou per la realització del material de divulgació del Servei Educatiu i Social del Teatre Nacional de Catalunya (TNC) pel projecte “Narra’m”, de l’equip format per Josep Blanco, Helena Contreras, Núria Corominas, Satya Martínez i Noelia Muñoz, i una menció pel projecte “TNC al dia”, a l’equip format per Víctor Nicolás, Alma Martínez, Kristina Maiorova, Laura Espinal, Natalia Santos i Marina González, tots ells/elles alumnat de 1r curs de Gràfica Publicitària.

També es va premiar amb un exaequo a la Nicole Hernández, de 1r curs d’Estilisme d’Indumentària, pel disseny d’uniformes del personal (hostes/sses i mediadors/es) del CaixaFòrum Barcelona.

I com a darrer premi es va seleccionar “Puparia” de l’Elena García, com Projecte Final de Grau Superior d’Estilisme d’Indumentària, del curs 2021-2022.

El programa Talent creatiu i empresa fomenta la realització de projectes que desenvolupin estratègies de relació en el camp de la innovació i l’intercanvi de coneixement entre els centres docents d’arts plàstiques i disseny i les empreses, institucions i entitats que permetin als estudiants integrar en el seu aprenentatge l’entorn laboral d’un ambient real. També fomenta l’adquisició d’hàbits de relacions humanes a l’empresa, el treball en equip, l’orientació cap al client, el sentit d’iniciativa i l’esperit emprenedor, la cultura d’empresa, la innovació tecnològica i els perfils professionals, entre d’altres.