Jornada de portes obertes als Tallers d’Art

Xerrada inaugural a càrrec del Servei Educatiu del Centre d’Art Tecla Sala de l’Hospitalet de Llobregat, el 26 de setembre, a les 18 h.

De 19 a 20 h, portes obertes a l’Escola.

El Servei Educatiu del Centre d’Art Tecla Sala de l’Hospitalet de Llobregat presentarà el seu projecte educatiu de pedagogia de l’art, ja que per tal d’establir vincles amb el territori, el Centre d’Art s’ofereix com un espai de trobada, intercanvi i expressió on poder teixir comunitat, reconèixer la diversitat, fer xarxa i explorar plegats les possibilitats que ofereix l’art. A partir de preguntes com: quina és la nostra connexió amb l’entorn natural? Com podem construir conjuntament amb els nostres veïns? Què pot fer l’art per crear comunitat? Han creat l’espai Toca Tecla, una activitat de joc per als infants on tenen cabuda l’espontaneïtat i la diferència; el programa Fem Tàndem L’H, amb activitats proposades a diverses escoles de l’Hospitalet al llarg de tot el curs, i que incideix en el paper transformador que pot tenir l’art a les escoles; visita per a persones amb el seu gos; i per tal de crear comuntitat proposen Teixint comunitat, una trobada festiva intergeneracional.