Joel Quiles ha estat l’alumne guanyador del Cartell del DIA INTERNACIONAL DE LES DONES 2022, de l’Ajuntament de Sabadell, després d’un concurs intern en el qual ha participat l’alumnat de 1r curs de Gràfica Publicitària de l’escola. La imatge gràfica s’ha aplicat a la resta d’activitats vinculades a l’esdeveniment.

Enguany la commemoració gira entorn les dones i la interculturalitat. amb l’objectiu de reivindicar les múltiples discriminacions que pateixen algunes dones, pel fet de ser dones i alhora pel seu origen o procés migratori.  Entre d’altres desigualtats, l’estigmatització i precarització laboral del col·lectiu, amb feines especialment vinculades a la cura i les tasques domèstiques, o la seva invisiblització als mitjans de comunicació, que sovint en mostren una imatge estereotipada.

Enhorabona Joel i bona diada per a tothom!