TYPE DIRECTORS CLUB DE NOVA YORK A L’ILLA

L’Escola Illa torna a exposar els millors projectes del TYPE DIRECTORS CLUB DE NOVA YORK (69a edició).

La mostra està oberta al públic i es pot visitar a l’escola fins el 27 de febrer (de dilluns a divendres 8’30 a 21’30 h, i divendres fins 14’30 h).

L’exposició és una selecció internacional dels millors dissenys tipogràfics del 2022. La tipografia està aplicada en diversos suports com llibres, cartells, marques corporatives, logotips, revistes i treballs d’estudiants.

És una oportunitat per a poder conèixer les darreres tendències del disseny tipogràfic, un aparador d’experiments i un homenatge al paper i a la impressió. L’exposició està considerada, dins del sector, com la millor exposició mundial de tipografia.