Premi Art Experience Crec Coworking

Avui les alumnes de 2n curs: Marina Caminal (Il·lustració), Andreina Bazurto i Carla Vilardell (Gràfica Publicitària), i Núria Bertran (Estilisme d’Indumentària) acompanyades per la professora Aïda Navarro, han representat l’Escola Illa a l’Art Experience; un repte creatiu organitzat pel Departament d’Educació @enseapd, que consistia en el redisseny i naming de l’espai del segon pis del Crec Coworking de Sabadell, actualment en desús.

Organitzats en 6 grups multidisciplinaris formats per alumnat de 5 centres d’Arts Plàstiques i Disseny de tota Catalunya, han desenvolupat i presentat les seves propostes al final de la jornada.

La proposta guanyadora titulada: “Take a Crec” planteja un espai en què l’amalgama entre espai interior i exterior creï un espai idoni per la sinergia i la creativitat entre coworkers. Enhorabona a la Marina Caminal pel reconeixement al seu equip i a la resta de participants pel seu treball i entusiasme durant tota la jornada.