Tocar el 2 o l'art de desapareixer

Tocar el 2 o l’art de desaparèixer

Treball a fil de la poesia habitada i la màgia

a la que ens convida la poesia de Joan Brossa

Us convidem a la mostra de treballs realitzats pels alumnes de Tallers Infantils d’Art de l’Escola Illa

Dimecres 11 de desembre a les 18:30 a la sala 1 del Casal Pere Quart, Rambla 69 de Sabadell

“Tocar el 2 o l’art de desaparèixer” és un recull de treballs que els alumnes de Tallers Infantils d’Art de l’Escola Illa hem realitzat com a resposta i agraïment a la poètica de Joan Brossa. Aquesta mostra és la nostra sisena exposició temàtica d’hivern realitzada pels alumnes dels Tallers i que s’inscriu com a darrer acte del cicle “MÉS Brossa”, que la ciutat de Sabadell al llarg del 2019 ha dedicat a commemorar el centenari del naixement del poeta.

Voldríem agrair a l’artista i activista cultural Jordi Junyent, així com a tots els col·laboradors i entitats de la ciutat, l’organització d’aquest càlid homenatge a Joan Brossa. Una vegada més també al Casal Pere Quart per acollir-nos.

Us hi esperem!

La mostra restarà oberta fins el 8 de gener del 2020

Horari: de dilluns a divendres de 9h a 21h. Dissabtes, diumenges i festius d’11h a 14h i de 18h a 20h