Projecte de disseny gràfic de la TXELL TALLÓ seleccionat a L’ART DIRECTOR’S CLUB OF EUROPE

L’Art Directors Club of Europe ha seleccionat el portafoli de la Txell Talló, alumna de 2n curs de Gràfica Publicitària, entre més d’un centenar de candidats procedents d’11 països diferents i de les universitats més prestigioses d’Europa.

S’han seleccionat 34 joves talents per reunir-se a Barcelona i mostrar el seu millor treball a l’escenari del DHUB, davant d’agències i estudis de disseny de tot Europa.

Aquest projecte va ser una de les propostes gràfiques per la desfilada Dress Code 23.42, la passarel·la de projectes finals de l’alumnat de 2n curs d’Estilisme d’Indumentària. La seva identitat es basa en representar el món de la moda i les passarel·les. És per això que es van escollir els conceptes d’expressivitat, d’espectacle i d’allò que és efímer, utilitzant el fum com a element visual principal i distintiu per a la gràfica.

Moltes felicitats i molta sort!!

Més infor

Disseny Hub