Premis Noves i Nous professionals

La Nicole Hernández, alumna de 2n curs d’Estilisme d’Indumentària, va rebre ahir 20 de juny, el 2n premi dels projectes de la Categoria d’Economia Circular, en la 18a edició dels Premis Noves i Nous Professionals, que es van lliurar a la Cecot de Terrassa.

Són uns premis convocats per l’Ajuntament de Terrassa i el Consell de la Formació Professional de Terrassa, amb la col·laboració de la Cecot, la Cambra de Comerç de Terrassa, el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, el Consell Comarcal del Vallès Occidental, i els sindicats CCOO i UGT.

Aquests premis pretenen motivar i promoure l’esperit emprenedor, innovador i creatiu de l’alumnat que està cursant Cicles Formatius de qualsevol família professional, així com els Programes de Formació i Inserció (PFI), mitjançant el reconeixement públic dels projectes de fi d’estudis (treballs de síntesi a Grau Mitjà i projectes a Grau Superior), ja siguin individuals o col·lectius.

El projecte de la Nicole “G-Nikko” べっぴん (Beppin) fusiona l’estil tradicional japonès i el modern occidental amb línies dinàmiques i irregulars, per transmetre un missatge de sostenibilitat a través de la reutilització del denim.

Moltes felicitats Nicole!

Més infor