PREMIS Bosses INDUSTRIAL BOLSERA

El passat 8 de maig, a la Fira Hispack de Barcelona, es van donar els premis al treball realitzat durant el workshop amb Industrial Bolsera, el passat mes de març, amb l’alumnat de primer curs de gràfica publicitària i il·lustració.

El projecte consistia en la creació d’una bossa per a la Fira Hispack per a donar a conèixer que l’empresa ha obert una nova línia de treball fent bosses per al menjar per emportar. L’alumnat es va enfrontar a la proposta de fer un eslògan i una il·lustració per comunicar el nou àmbit comercial.

La bossa guanyadora ha estat per al grup format per la Perla Ayelen, la Shakira Hornero i la Paula Rivera, amb la bossa TAKE AWAY.

També hi ha dos grups finalistes: el primer finalista és el projecte UN VIAJE DE SABORES, del Rubén Díaz, la Claudia Galimany i el Mario Plaza. El segon finalista és el projecte TAKE ME HOME, de la Blanca Carreras, l’Andreu González el Pol Martín.

Moltes felicitats a tothom! Enhorabona pels premis! Gràcies a Industrial Bolsera per confiar amb nosaltres un cop més.

Us deixem unes imatges.

Més infor