Premi CIPO per a Carlos Llumiquinga

L’alumne Carlos Llumiquinga, de 2n curs de Gràfica Publicitària, guanya el concurs per al disseny d’una marca per a la segona Cursa solidària de CIPO, sota el lema “Corre amb CIPO!”, que es farà el proper 24 de novembre a Sabadell.

CIPO, S.C.C.L. és una empresa social sense afany de lucre, que neix l’any 1968 a partir de la iniciativa i l’esforç d’un grup de pares i mares de joves amb discapacitat intel·lectual de Sabadell, com una alternativa normalitzada a l’acabament de l’etapa escolar dels seus fills i filles. L’activitat productiva de CIPO es realitza com a Centre Especial de Treball, amb activiats vinculades amb el medi natural, la jardineria, el reciclatge i la sostenibilitat. El seu principal objectiu és el de treballar per la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual i/o malaltia mental i les seves famílies, generant suports i oportunitats per al desenvolupament del projecte de vida de cada persona.

El concurs, intern i restringit, s’ha proposat a quatre alumnes de l’escola. Un jurat ha seleccionat la marca guanyadora.

Més informació a: http://www.cipo.cat