Lliurament de premis Catskills 2021

Finalment dimarts 28 de setembre, després d’uns mesos de retard a causa de la Covid19, es va fer l’acte oficial de lliurament de premis del Catskills 2020 d’Il.lustració, que va tenir lloc el passat mes de maig, magníficament organitzat per l’escola d’Art Serra i Abella de l’Hospitalet.
La competició va consistir en crear una il·lustració per estampar en una bossa Totebag de l’editorial @babulinkabooks . El concurs, a més, va comptar amb el patrocini a la complicitat de l’empresa @raima_1986 que també va cedir el seu espai per l’acte de lliurament de premis.
La Júlia González, que el curs passat era alumna de 2n d’Il·lustració de l’Escola ILLA va aconseguir el 3r premi. La Claudia Farran, de l’escola Massana va obtenir el 1r Premi, i l’Albert Domènech, de l’EASD Serra i Abella va obtenir el segon.
Enhorabona Júlia! I enhorabona als dos altres alumnes premiats!