080 Barcelona Fashion

Aquest curs, el cicle d’Estilisme d’Indumentària torna a col·laborar amb la 080 Barcelona Fashion, com els darrers anys.

La 28a edició del 080 Barcelona Fashion, impulsada pel Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Cataluña, a través del Consorci del Comerç, Artesania i Moda (CCAM), es celebrarà del 25 al 28 d’octubre en format digital. Es podran veure les desfilades i els fashion films dels diversos dissenyadors/es des de 080 TV. Les gravacions de les mateixes tindran lloc del 27 de setembre a l’1 d’octubre, en nou espai que s’estrena com a ubicació de l’event, l’Espai XC d’Esplugues de Llobregat, un conjunt de vivendes obra de l’escultor Xavier Corberó. Són els nous formats d’exhibició deguts a la crisis sanitària i que ja han fet algunes cites del sector de la moda, com les de Londres o Milà.

En aquesta edició hi participaran 22 dissenyadors/es: All that she loves, Álvaro Calafat, Antonio Marcial, Avellaneda, Custo Barcelona, Eiko Ai, Eñaut, Escorpion, Guillermina Baeza, Is Coming, Júlia G. Escribà, Lebor Gabala, Lola Casademunt by Maite, LR3 Louis Rubi, Martín Across, Moises Nieto, Paloma Wool, Paola Molet, The (Real) García, The Label Edition, Txell Miras, Y_Como.

La participació de l’escola en aquesta cita serà amb alumnat d’Estilisme d’Indumentària, que farà de vestidores, en conveni de pràctiques.

Més informació: