HO SÓC TOT, exposició dels Tallers d’Art Infantils

HO SÓC TOT, és l’exposició dels Tallers d’Art Infantils de l’Escola Illa.
Fins el 15 de juny, ja la podeu visitar al Casal Pere Quart de la Rambla de Sabadell.
Aquesta exposició reuneix part dels treballs realitzats per l’alumnat del llarg i accidentat curs 2020-2021.
Ha estat un curs ben especial, molt mogut per incerteses i canvis sobtats de normativa. Nosaltres hem continuat compartint recerques de manera presencial o virtual, en un mar de pors fruit de la pandèmia on el contacte social ha estat relegat i separat, on les escoles d’art han estat una mica marginades amb els protocols sanitaris que l’administració ha cregut pertinents.
El retorn a l’escola va ser molt emocionant i tal com vàrem prometre, el primer que vàrem fer és posar les mans dins el fang. A partir de la pregunta “quin element sóc?”, cercàvem una resposta amb una imatge, una escena, a partir de la realització d’un diorama fet amb fang que reproduís una escena de nosaltres amb el nostre element … Volcans, cascades, tornados, persones gelades,…
Hem fet unes delicioses peces de fang blanc bescuitades, que recorden les divertides mostres dels artistes suïssos Fishlii and Weiss

El cos de colors
Seguidament i sense perdre puntada, ens posarem a investigar de quin color és el nostre cos. Veiérem diferents mapes de sufís, artistes contemporanis o avantguardistes com Malevic, mestres del tantra hindú o budistes, els xacres i els 7 cossos exquisits… Fèrem un mapa de colors del mateix cos en format natural per després fer un toy o nina de format reduït on “jo hi sóc, al cent per cent, en la meva complexitat i riquesa”.
Us hi esperem!