“EMOCIONS GRAVADES”

“EMOCIONS GRAVADES”, la nova exposició de gravats de l’Escola Illa a l’Acadèmia de Belles Arts de Sabadell.
En aquests temps que vivim, en els que ha desaparegut el “cara a cara”, la comunicació no verbal basada en el gest facial passa per un moment incert…
Davant això, l’alumnat ha obert la porta a les emocions i han sortit rostres expressant: la ira, l’odi, la sorpresa, la ràbia, l’èxtasi, l’orgull, la vergonya, la veneració, la gelosia, la tristesa, la desesperació, la por, el dolor, el fàstic i el menyspreu, però també l’alegria i el desig.
Són obres realitzades al taller de gravat, per l’alumnat de 2n curs d’Il·lustració.
Així doncs, us convidem a gaudir de les emocions i les visions personals d’aquests disset artistes, en la seva aventura de la interpretació visual i artística.
Exposició oberta al públic fins el 18 de juny. Obert de dimarts a dissabte de 17.30 h a 20.30 h.