Exposició Type Directors Club de Nova York

Podeu visitar a l’escola, fins el 18 de febrer, l’exposició dels projectes seleccionats de la 67a edició del TYPE DIRECTORS CLUB DE NOVA YORK (TDC).

L’exposició és una selecció internacional dels millors dissenys tipogràfics del 2020. La tipografia està aplicada en diversos suports com llibres, cartells, marques corporatives, logotips, revistes i treballs d’estudiants de molts països, com ara els Estats Units, França, Alemanya, Espanya, els Països Baixos, el Regne Unit, la República Popular de la Xina o Corea del Sur, entre altres.

És una oportunitat per a poder conèixer les darreres tendències del disseny tipogràfic, un aparador d’experiments i un homenatge al paper i a la impressió. L’exposició està considerada, dins del sector, com la millor exposició mundial de tipografia.

Els premis TDC són atorgats per l’Associació Internacional Type Directors Club de Nova York fundada l’any 1946, una entitat que té la funció de vetllar per a la divulgació i protecció de la paraula escrita expressada formalment a través de la tipografia i representada tant en mitjans impresos com en pantalla. Un jurat internacional ha fet la selecció dels treballs premiats que viatgen amb diverses maletes a nivell mundial al llarg de tot l’any.

La maleta ha vingut del Certamen de Tipos que es va fer a la Casa de Cultura Hermilio Alcalde del Río de Torrelavega, Cantàbria, i després de l’Illa viatjarà a l’Escola Bau de Barcelona.

Més informació: