Dos premis pel Departament de Gràfica Publicitària

L’Illa ha rebut DOS PREMIS del Programa Talent Creatiu i Empresa, que es van comunicar a la VII JORNADA D’ARTS PLÀSTIQUES I DISSENY, DE L’ESCOLA A L’EMPRESA, una gala televisiva en línia realitzada el passat divendres 6 de maig.

El programa està organitzat per la Generalitat de Catalunya mitjançant diversos projectes en format concurs, en els quals ha participat alumnat de diferents cicles formatius de Grau Superior d’Arts Plàstiques i Disseny de Catalunya.

L’equip format per la Laia Mas, el Joel Quiles, la Violeta Marchiano, la Judith Tura i l’Unai Oliver, de 1r curs de Gràfica Publicitària, ha guanyat amb el projecte encarregat per l’Institut de Biotecnologia de Catalunya (IBEC) per la realització de 10 pictogrames que s’utilitzaran com a indicadors visuals en determinats llocs físics del centre, així com en material de comunicació en xarxa, amb l’objectiu de transmetre, a tot el personal que treballa a l’IBEC, bones pràctiques per a una recerca sostenible.

I la Núria Carmona, alumna de 2n curs de Gràfica Publicitària, ha estat la guanyadora del projecte d’Artesania Marcó, amb la creació de la identiat corporativa de la marca: logotip i aplicacions en papereria, packaging i marxandatge (davantals pels tallers, samarretes corporatives, etc.).

Enhorabona a tots i totes!