Disseny gràfic per un vi de Joviat Manresa

Ha finalitzat la col·laboració de 2n curs de Gràfica Publicitària amb l’Escola d’Hoteleria Joviat de Manresa. Després d’aprendre sobre la terra, la història local i sobre el vi que elabora íntegrament l’alumnat de Joviat, hem sumat el nostre esforç: durant un mes hem estat cercant el millor nom i el disseny més adient per etiquetar-lo.

La tasca de disseny gràfic s’ha realitzat des del mòdul de Projectes i inclou els valors de marca, el nom, la identitat visual, el disseny de l’etiqueta i d’altres elements de l’ampolla, aplicacions i productes de marxandatge.

La quarta edició d’aquest projecte col·laboratiu ha inclòs una xerrada de l’estudi Atipus, una visita al Celler Oller del Mas i la presentació al client de les 26 propostes gràfiques realitzades per l’alumnat.

La proposta guanyadora ha estat per Escamot22, tal com l’ha batejat la Jenifer Pérez. Les etiquetes de la Mònica Pereira i de la Perla Córdova han estat les finalistes.

Més informació:

Joviat Hoteleria