Débora Alméndárez i el seu equip, guanya la 3a edició de les Jornades Art Experience

Avui la Debora Almendárez (Il·lustració), l’Ainoa Mur (Estilisme d’Indumentària), el Víctor Nicolás i el Dima Tira (Gràfica Publicitària), acompanyats per la professora Cris Amat, han participat al CosmoCaixa de Barcelona, en la 3a edició de les Jornades Art Experience, organitzades pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, per resoldre, en grups de treball transversals entre alumnat de diferents Cicles Formatius de les Escoles d’Arts Plàstiques i Disseny de Catalunya, el repte d’oferir una alternativa respectuosa amb el medi ambient de les tres basses d’aigua en desús al Museu de la Ciència CosmoCaixa.

L’enhorabona a l’equip guanyador que ha estat el de la Debora Alméndárez. I felicitats a tots quatre per participar en les jornades!