Arnau Beltran: Menció d’Honor Premis Extraordinaris

“The Beltran. Archive, The New Collection” és la col·lecció de l’Arnau Beltran, alumne d’Estilisme d’Indumentària del curs 2022-23, que ha guanyat una Menció d’Honor als Premis Extraordinaris dels Ensenyaments Artístics Professionals en els àmbits de Música i Arts Plàstiques i Disseny, pels estudis d’Arts Aplicades a la Indumentària.

Premsa, poesia i punk inspiren la seva col·lecció d’estil preppy, que vol destruir la distinció del gènere en la roba.

Els Premis Extraordinaris dels Ensenyaments Artístics Professionals de Catalunya pretenen reconèixer els alumnes que, gràcies a l’esforç, el rigor i la dedicació, han aconseguit uns resultats acadèmics extraordinaris en finalitzar els ensenyaments professionals en els àmbits de la música, la dansa, i les arts plàstiques i el disseny.

L’acte de lliurament es va fer ahir a Barcelona, a l’Auditori del Conservatori del Liceu.

Fashion film i més informació

Premis extraordinaris