Acte d’inauguració ILLA OBERTA TALLERS D’ART amb PERE NOGUERA

19 d’octubre, a les 18 h 30 m, auditori del Vapor Llonch, al recinte de l’Escola Illa.

Conversa-presentació de l’obra de Pere Noguera, amb Agustí Hurtado i Esther Xargay.

Commemoració de la seva acció de l’acció “Cru, cuit, trencat…“ del 1982 a l’Escola Illa de Sabadell.

Presentació del vídeo-pel·lícula de la intervenció feta a Sabadell.

Farem l’acte d’inauguració del curs d’Illa Oberta – Tallers d’Art, amb una xerrada a càrrec de Pere Noguera, artista de la Bisbal de l’Empordà vinculat amb els orígens de l’escola Illa.
Commemorarem els quaranta anys de la intervenció “Cru, cuit, trencat… que Pere Noguera va realitzar l’any 1982 a l’antiga seu de l’escola d’art del carrer Illa. Presentarem el vídeo-pel·lícula inèdit de la intervenció.

Pere Noguera ens presentarà un recorregut per al seu treball artístic, acompanyat de l’Esther Xargay, responsable de la Pahissa del Marquet de la Roca, l’Agustí Hurtado, director de l’escola Illa i Oriol Vilapuig, cap d’Illa Oberta Tallers d’art.

I parlarem de la col·laboració amb els tallers d’art de l’escola que s’exposarà a la a Pahissa del Marquet de la Roca (Vall d’Horta, Sant Llorenç Savall) en el marc de l’eExposició de Pere Noguera “SISTEMA DEL DINS”, comissariada per l’Esther Xargay. Del 5 de novembre del 2022 al 22 de gener del 2023.