Ceràmica Km0

El passat cap de setmana 8 i 9 d’octubre es va inaugurar l’exposició Ceràmica Km0 a l’espai Els Forns de Breda dins del marc de la 10a Fira de l’olla.
Aquesta exposició és el treball de recerca d’argiles salvatges i de proximitat que varen realitzar els alumnes del taller de Ceràmica de l’escola Illa, Illa Oberta tallers d’art. Un projecte que es va iniciar el 2019 i que per les circumstàncies de la Covid-19 es va aturar, però que ara el 2022 hem acabat amb resultats sorprenents.
La recerca es va començar al parc de Togores de Sabadell, amb l’argila vermella, vàrem seguir a Breda amb l’assessorament de la geòloga Anna Anglisano i la seva família terrissera de Breda, en Pere i la Marguerita que ens van mostrar les terreres d’argila negra i blanca, i el vàrem acabar a l’espai Els Blaus d’Esparreguera.
Us convidem a visitar aquesta exposició que romandrà oberta fins al 27 de novembre durant els caps de setmana.

Espai Els Forns
carrer Sant Iscle, 27 Breda