Jan Blanco i Txell Talló al BRUT!

El passat 27 de setembre, el Jan Blanco i la Meritxell Talló, dos exalumnes de Gràfica Publicitària que van acabar els seus estudis el curs passat, van presentar els seus Projectes Integrats al BRUT!, un festival de dos dies amb conferències de professionals i estudiants del sector del disseny, la creativitat i la innovació, amb l’objectiu de donar visibilitat a 27 talents emergents de 10 escoles i universitats. L’acte va tenir lloc a l’auditori del Disseny Hub de Barcelona.

“Daltònics Anònims” és el projecte del Jan Blanco que busca trencar els mites sobre el daltonisme dins del disseny gràfic, un món on el color té una importància tant significativa.

“Joia” és el projecte de la Meritxell Talló, un llibre que té la intenció de trencar la idealització de la felicitat, fent-la sentir propera, mostrant la diversitat dʼinterpretacions i maneres de viure-la. Una experiència vibrant, on cal prestar més atenció del que estem acostumats.

Felicitats!