Moda#isme

Dissabte passat dins del marc de la nit dels museus l’escola Illa va presentar al públic assistent al Museu tèxtil de Terrassa el projecte realitzat per l’alumnat de 1r del Cicle de Grau Superior d’Estilisme d’Indumentària: Colls d’inspiració Modernista. Una col·lecció de colls amb inspiracions tan diverses com Morris i el moviment estètic, Mucha i la Gismonda de la Sara Bernhard, el Fòlies Bergère, Klimt, els mosaics bizantins, el japonisme, els ballets russos, Ramon Casas, Sorolla o l’Anís del Mono, utilitzant tota mena de material, antic i modern, reciclant botons, material de rebuig i ferreteria, i amb aplicacions de lluentons, puntes, plomes i brodats.

També s’ha presentat un disseny de la col·lecció “Inclusively” de l’Ainhoa Sierra, que el curs passat va realitzar el projecte final al cicle de disseny de moda.

Més infor