Violeta Marchiano i Jana Ros, finalistes als Premis Nous Professionals

La Violeta Marchiano i la Jana Ros han estat finalistes de la 17a edició dels Premis Noves i Nous Professionals amb els seus projectes final i integrat.
La Jana Ros, alumna de 2n curs d’Estilisme d’Indumentària, ho ha estat en la categoria de Millor Projecte d’Economia Circular amb “Ciclo”, una col·lecció que, com la lluna, té una cara oculta i una altra visible, és llum i foscor, passa per diferents fases, creix i decreix, és canvi constant.
El projecte “Spigues”, de la Violeta Marchiano, alumna de 2n curs de Gràfica Publicitària, ha participat en la categoria de Millor Projecte Innovador. És una aplicació mòbil que ofereix un servei innovador que recopila informació sobre totes les ajudes socials disponibles a la Comunitat Autònoma de Catalunya (vivenda, formació o persones amb discapacitat, entre altres).
Els Premis Noves/Nous Professionals estan convocats per l’Ajuntament de Terrassa, el Consell de l’FP de Terrassa i tenen el suport de la Cecot, la Diputació de Barcelona, la Generalitat de Catalunya i altres entitats.
Enhorabona a totes dues!