Tres premis i dues mencions per l’Escola Illa

El divendres 7 de maig es va realitzar, amb format en línia i per streaming, la VI JORNADA DELS PREMIS TALENT CREATIU I EMPRESA, un programa organitzat per la Generalitat de Catalunya, i en el qual ha participat alumnat de les Escoles d’Art i Disseny de Catalunya, mitjançant 26 concursos que plantejaven projectes d’innovació i col·laboració entre les escoles i diverses empreses o entitats.

Els reconeixements per a l’Illa han estat:

-Carlota Estivill (1r Il·lustració). Projecte Clipper. Creació de quatre il·lustracions d’una col·lecció per a l’encenedor Clipper “Dissenya el teu futur: 2020-2021”.

-Alumnat de 1rb de Gràfica Publicitària. Projecte Dbambú, una empresa de construcció ecològica dedicada al disseny i la creació d’ambients, decoracions i construccions amb bambú. Disseny d’un joc infantil de memory amb peces de bambú.

-Rebeca Cotiño (1r Estilisme d’Indumentària). Projecte Dona Kolors en col·laboració amb El Lloc de la Dona, de les Germanes Oblates. Disseny d’un complement per a la marca.

Les mencions per a l’Illa han estat:

-Alumnat de 1ra de Gràfica Publicitària. Projecte Dbambú.

-Naomi Morinaka (2n Gràfica Publicitària). Projecte en col·laboració amb l’Àrea per a la Igualtat de Tracte i No-discriminació de Persones Lesbianes, Gais, Bisexuals, Transgènere i Intersexuals de la Direcció General d’Igualtat. Disseny d’un cartell, dues aplicacions i un vídeo animat.

-Alumnat de 2na i 2nb de Gràfica Publicitària. Projecte LGTBI i esports.

També s’ha seleccionat el projecte integrat de la Clàudia Sànchez, “Muria”, de Gràfica Publicitària, per a la seva projecció durant la gala. Redisseny de marca, identitat visual i packaging.

Enhorabona als premiats, i gràcies per la iniciativa i l’organització de la gala als Ensenyaments d’Arts Plàstiques i Disseny i al Canal Taronja!