Tancar curs / obrir curs ILLA OBERTA TALLERS D’ART

Com cada any per aquestes dates, avanç del solstici d’estiu que marca Sant Joan, tanquem el curs d’Illa Oberta tallers d’Art per seguidament donar pas al curs vinent. Com Janus, el deu romà de les portes i transicions, el curs vell mira enrere i el nou curs jove mira cap al futur. Encara avui estem en els dos espais, acabant un curs tan abundant que hem creat un “Colmado”, amb l’ajut de 390 alumnes de la nostra comunitat. I rere la mateixa porta que tanquem, desperta el curs 2022/ 23, dibuixant-se amb nous espais i escenaris d’aprenentatge, preparant-nos pel sempre nou riu d’alumnat i les seves famílies.

Persistim en el dibuix, reforcem la ceràmica i el taller de lettering, iniciem un nou taller d’impressió i de gravat que anomenarem “Múltiples” amb la idea de repetició per comunicar-nos més i millor. Continuem amb tots els tallers habituals de fotografia, joieria , enquadernació, vitrall, costura i el d’Art per infants, tots ells amb les seves derives, aprenent de l’alumnat que hi passa i fent més gran aquest espai de conversa i creació anomenat Escola Illa.

Aquestes són algunes de les novetats que ens esperen en aquest curs vinent que començarem a finals de setembre i principis d’octubre i que ja podeu consultar a la web