Premis TALENT CREATIU I EMPRESA. Disseny entrades locals sinèrgics al Baró de Viver de BCN

La Giselle Molina, alumna de 2n curs d’Il·lustració, va guanyar el primer premi per al Crec Coworking, “Façanes amb llibertat”, per a la realització del disseny de les entrades als locals de Sinergics al Baró de Viver de Barcelona, al Districte de Sant Andreu.

La proposta de decoració dels vidres exteriors es basa en la idea de la papiroflèxia, ja que a través de la creativitat és capaç de convertir papers en qualsevol altra cosa, representant, d’aquesta manera, la creativitat potencial que hi ha a l’interior del local.

El projecte forma part del Programa Talent Creatiu i Empresa, organitzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, en el qual participa alumnat de les diverses escoles d’Art i Disseny de Catalunya.

Felicitats Giselle!

Més infor Talent Creatiu i Empresa