Taller de Ceràmica

Maria Bosch

AUTOR/A

Alumnes del taller de Projectes de Ceràmica i Aula Oberta de Ceràmica

En motiu de l’exposició anual dels Tallers d’Art a Casal Pere Quart de la ciutat, el taller de ceràmica hem aprofitat per introduir-nos en el mon dels motlles com a tècnica a explorar, una tècnica que ja en sí mateixa ja és un ofici i que ens ofereix nous recursos d’expressió.

Objectes escollits lliurement, que poden simbolitzar experiències personals amb una possible simbologia que l’espectador pot descobrir amb l’observació i a refexió. Una oportunitat per endinssar-nos en l’univers creatiu i veure com l’accident i la fusió entre contraris se’ns mostren.

Atrapats; mostra la fusió i diàleg entre contraris; dos colors, el banc i e negre, dos argiles, la llosa i el refrectari amb comportaments diferents , dues formes que diaolguen.

Un procés intens i ple d’incognites fins arribar a concloure’l, on l’assaig i l’error ens ha acompanyat en l’aprenentatge i també la il·lusió amb a incertesa han tingut un paper important al llarg de les sessions de taller.

Any

2019-20