Inauguració curs 2021-22

Ahir matí es va fer la inauguració oficial del curs 2021-22 a l’Auditori Lacy, amb la presència del regidor d’Educació, Manuel Robles, i la lliçó inaugural a càrrec de Clarà Sullà, artista i dissenyadora tèxtil, que amb la conferència “Quina és la fórmula per viure professionalment de l’art?” ens va explicar el seu recorregut professional de més de 20 anys treballant a nivell nacional i internacional, des de la pintura, passant per l’escultura tèxtil, el vestuari d’òpera i fins a l’actualitat, que dirigeix la seva pròpia empresa d’art tèxtil aplicat a solucions acústiques per espais interiors.

A l’escola, i en relació al lema d’aquest curs “Re-“, un prefix llatí que té diverses funcions (la de repetir una cosa que ja s’ha fet, la de fer un pas enrere o cap a dins, la de reforçar el significat i la d’invertir el sentit del verb i tornar a visitar de nou) s’han muntat unes parades, amb llibres d’art i disseny per a que l’alumnat re-utilitzi.

Moltes gràcies Clara!