Enlairem l’escola del futur!

Campanya de preinscripció escolar en col·laboració amb l’Ajuntament de Sabadell.

El passat divendres, a Ràdio Sabadell “Illa és…” es va presentar la col·laboració amb la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Sabadell per promocionar la preinscripció d’infantil, primària i ESO pel curs vinent 2021-22, mitjançant una campanya promocional.

Hi han participat l’Agustí Hurtado (director de l’escola), en Germán Chamorro (professor de projectes de Gràfica Publicitària) i dues alumnes de 2n curs de Gràfica Publicitària de l’escola, l’Andrea Gallego i la Susana Pinto, que han sigut les alumnes que han tingut l’oportunitat de professionalitzar-se i treballar en un encàrrec real ideant la campanya “Enlairem l’escola del futur”, els subtextos “Educació i qualitat en un futur” i “Segura, propera, de qualitat”, i realitzant també l’anunci per al diari i un vinil per al bus, que presenten una imatge fotogràfica d’una memòria USB, que retocada i il·lustrada a partir de la tècnica del collage i el fotomuntatge, s’enlaira com si fos un coet enmig de l’espai, a tall de metàfora educativa i de progressió de l’ensenyament en el futur.