Disseny de la nova mascota EVI

Divendres passat, Al matí de Ràdio Sabadell: “Illa és…, educació viària”, per explicar la col·laboració que hem realitzat amb la policia municipal de Sabadell per redissenyar la mascota d’Educació Viària, l’EVI. L’alumne de l’Escola Illa, Hong Xiang Ji, és l’autor d’aquest redisseny. Com l’anterior versió de la mascota, l’EVI és una ceba personificada de color verd, en referència a l’escut de Sabadell, que es farà servir a les diferents activitats destinades a facilitar la difusió de l’educació viària que fa la policia local als centres educatius de la ciutat.

Tot l’alumnat d’il·lustració va fer la seva interpretació del personatge, donant-li el seu estil i personalitat. I, finalment, la mascota escollida va ser la del Hong Xiang, després d’un intens debat entre els companys de la policia i la consulta als nens de primària, públic objectiu de les activitats d’educació viària.

La col·laboració amb la policia de la ciutat ha servit per a desenvolupar aspectes curriculars i competencials del cicle formatiu d’Il·lustració, la qual cosa ha permès a l’alumnat treballar a partir d’un encàrrec, d’un projecte, real, apropant, d’aquesta manera, la realitat professional (encàrrec real, relació amb el client,…) als futurs professionals de la il·lustració.

Han participat al programa el Hong Xiang Ji (alumne guanyador de 2n curs d’il·lustració), la Montse Cascante (professora d’il·lustració i tutora del projecte), el Xavi Garriga (cap d’estudis) i l’Agustí Hurtado (director).

Felicitem també els alumnes finalistes Perla Córdova, Mirel Garrido, Noèlia Mesa i Carla Rentero.

“Al matí” de Ràdio Sabadell