Cloenda de curs 20-21

El passat dimarts 22 de juny es va fer la cloenda del curs amb diverses activitats a l’escola i a l’Auditori Lacy del Casal Pere Quart de Sabadell.

A l’escola es va fer el lliurament de notes, les tutories i les fotos d’alumnat i professorat dels grups/classe de 1r i 2n curs d’Estilisme d’Indumentària, Gràfica Publicitària i Il·lustració, a l’escola.

I a l’Auditori Lacy, amb la presència del regidor d’Educació Manuel Robles, i el Josep Algueró, director general d’Industrial Bolsera, es va visionar el vídeo resum del curs i es va fer el lliurament dels millors Projectes Finals i Projectes Intregrats dels tres cicles formatius, que han estat:

Millor PI de Gràfica Publicitària: Andrea Gallego, “Stigmul”. Disseny gràfic d’una campanya i una app d’educació sexeafectiva per adolescents.

Millor PI d’Il·lustració: Gerard García, “21”. Concept art per a una sèrie d’animació.

Millor PF d’Estilisme d’Indumentària: Premi Mª Carme López, que ha fet la donació del llibre “Manual de teixits”: Juan García, “Attentiveness”. Col·lecció femenina per a l’àmbit de l’espectacle de caràcter streetwear i glamur.

Per finalitzar, es va projectar l’estrena, en format virtual, de l’audiovisual de la desfilada DRESS CODE 20.21/39.40, gravada al Museu d’Art de Sabadell per @filigrana_produccions i que presenta les 18 col·leccions realitzades per l’alumnat de 2n curs d’Estilisme d’Indumentària.

Gràcies a totes i tots per fer, d’un any complicat en pandèmia, un curs fantàstic i enriquidor. Bon estiu i bones vacances merescudes a tothom!

Clica aquí per veure el vídeo resum del curs!