7a edició de SBDPRO. Fira Formació i Treball

Ja ens podeu visitar a la 7a edició de SBDPRO. Fira Formació i Treball, des d’avui i fins el 4 de març, a Fira Sabadell, i també a la plataforma web https://connectafp.cat/ca/login, amb el repte d’orientar, assessorar i acompanyar tant en la tria d’estudis post-obligatoris, com en la millora de la carrera professional.

El disseny de la gràfica de l’estand de l’escola ha estat realitzat per l’equip d’alumnat de Gràfica Publicitària format per l’Andreina Bazurto, el Jan Blanco, la Júlia Gonzàlez, l’Alma Martínez i el Pau Quintana. El seu projecte ha estat l’escollit després d’un concurs en format de workshop que es va fer a l’escola, en el qual va participar-hi tot l’alumnat del cicle.

Agraïm a l’alumnat de l’escola que ha participat en les xerrades sectorials del sector artístic, fetes dijous i divendres a la fira: Max Martín i Gerard Botella (Estilisme d’Indumentària), Marta Ribes i Bruna Rusiñol (Gràfica Publicitària), Marina Justo i Marina Caminal (Il·lustració).
I també als representants del sector professional i empresarial: Alba Manzano (marca de moda Sufrir Sonriendo), Teresa Valls (de Divari, empresa de roba esportiva personalitzada), Josep Soler (estudi de disseny gràfic Soler Casafont), Max Piedra (Trimagine, empresa multimèdia) i Christian Inaraja (il·lustrador).

Fira